czwartek, 10 stycznia 2013

Na sen: dla tych wszstkich, którzy zasypiają w mgnieniu oka ;))

  

11 komentarzy:

  1. Mnie do zaśnięcia brakło by drzew z poprzedniego postu :(. Zdjęcie dla tych, co zasypiają w mgnieniu oka jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły kadr, ciekawy kontrast kolorystyczny. W ogóle kobiety częściej niż mężczyźni wynajdują ciekawe kadry. Facetów, a wiem co mówię bardziej interesują ich zabawki niż to do czego służą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. omszałe mocno... chyba jednak nie do zaśnięcia, lekko przerażające

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda, jak jakiś odmieniec...

    OdpowiedzUsuń
  5. ... i bez drzewa spie i mam sny...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie dla mnie, ale zawsze mogę liście spróbować policzyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny kontrast wypatrzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla mnie,ale też mi było miło popatrzeć:)))Ładne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń